محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
وب خاطرات داداشیوب خاطرات داداشی، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات داداشی :)

محمد حسین عزیزم این صفحه رو میزنم تا وقتی بزرگ شدی شاهد رشد خودت و احساسات من بشی یه هدیه کوچولو از طرف خواهری:)

سرما خوردگی!!!!!

1398/9/15 17:19
نویسنده : atefeh
567 بازدید
اشتراک گذاری

به قول مامان سلام ملیتم تند تند تند😂

باید خدمتت بگم که من و خواهر بزرگه و بابا بدجوری سرما خوردیم اونقدر که بابا3هفته اس که طرفت نمیاد و بوست نمیکنه من و خواهر بزرگم که گوشه خونه زیر پتو با حسرت نگاهت میکنیم و مامانم با لبخندای خبیثانه بوست میکنه خلاصه که بگم روش های پیشگیری از سرما خوردگی توی خونمون بدجور در حال اجرا هست و جنابعالی در قرنتینه کامل به سر میبری و من الان با ماسک و چشمای ورم کرده دارم این پست رو برات مینویسم .

 موضوع اصلی که میخواستم بگم اینه که دیشب با شرایطی که گفتم با اقامحسن و خواهری و مامان چندتا عکس یادگاری ازت گرفتیم😊

اینم پشت صحنه عکس ها😅

امیدوارم همیشه سالم باشی و خدا حفظت کنه😍

 

ساعت5:18دقیقه عصر جمعه

پسندها (8)

نظرات (2)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
15 آذر 98 17:22
الهی عزیزم
منم بدجور سرما خوردم فعلا منم تو خانواده سرما خوردم مامان گفت لازم نیس فردا بری حالت بد میشه
انشالله زودتر خوب بشین تا محمد حسین گلو ببوسین😍😘
atefeh
پاسخ
اخی ایشالله بهتر بشین و اینکه کلی مرسی برای کامنتتون😍

15 آذر 98 20:46
ای جان چقدر بزرگ شده نی نی