محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
وب خاطرات داداشیوب خاطرات داداشی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات داداشی :)

محمد حسین عزیزم این صفحه رو میزنم تا وقتی بزرگ شدی شاهد رشد خودت و احساسات من بشی یه هدیه کوچولو از طرف خواهری:)

تابستون

1400/4/10 15:48
نویسنده : atefeh
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خان داداش

از  این به بعد ماشالله انقدر همه چی پشت سر هم اتفاق میوفته که نمیتونم ریز بنویسم فقط دور روزه که میگی عاطی و بلاخره داری صدام میکنی 

خیلی شیطون شدی باهم قایمموشک بازی میکنیم دائم میگی دده بریم بیرون خلاصه که هر روز انقدر گریه میکنی که مجبور میشم ببرمت بیرون

این عکسارو هم چند روز پیش ازت گرفتم به عنوان عکس های تابستونی که خودم خیلی دوستشون دارم راستی خیلی خیلی اذیت کردی و کلی خسته شدم

اینجاهم کاشان رفته بودیم 😍

خلاصه که محمدحسین خیلی دوست دارم ایشالله که انسان خیلی خوبی بشی و من مطمئنم که میشی🍓

پسندها (4)

نظرات (2)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
10 تیر 00 20:14
عزیزم چقدر بزرگ شده❤️😍
atefeh
پاسخ
😍😍😍

12 تیر 00 17:51
همیشه به خوشی
atefeh
پاسخ
ممنونم😍