محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
وب خاطرات داداشیوب خاطرات داداشی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات داداشی :)

محمد حسین عزیزم این صفحه رو میزنم تا وقتی بزرگ شدی شاهد رشد خودت و احساسات من بشی یه هدیه کوچولو از طرف خواهری:)

حسودی!!!!!!!!!

1399/4/29 16:43
نویسنده : atefeh
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسود قشنگم😂

محمدحسین الان 9ماهته و حسودی رو یاد گرفتی البته توی 5ماهگیتم نشانه هایی از حسادت درونت پیدا کردیم ولی از روی اگاهی نبود 😂

قضیه اینه که دیشب مامانو بقل کردم یوهو برگشتی عقب منو مامانو دیدی بدو بدو خودتو رسوندی به ما و خودتو پرت کردی تو بقل مامان با دستتم منو پس زدی😐😂

3بار امتحان کردیم و هربار شدیدتر از دفعه ی قبلی همین کارو تکرار کردی😍😂

تا جایی که مامان گفت دیگه این کارو نکن محمدحسین باهات بد میشه و بدبختانه راستم میگفت چون از دیشب منو با یه خشم نهفته ایی نگاه میکنی😂

تا اطلاعات بعدی بدرود😋

راستی خواهربزرگه بهت میگه عروسک سفید من منم که همون اقا قشنگه باباهم بهشت بابا بعضی وقتام صدات میزنه بهشت😉

اینم اخرین عکست دیشب خونه ی عمه جون که البته چون زوم کردم کیفیتش بد شد😐 ولی دلم نیومد نزارم چون بی ربط به حسودی نیست😀

واییییی محمدحسین اینو یادم رفت توجه توجههه

نی نی مون 1هفتس اولین دندونشو دراوردهههه😇😍😱🎄🌺✨🎁👶

مبارکت باشهههه داداش کوچولووو😘😭💐

عکسشم داریم😉ولی تو گوشی خواهر بزرگس😐

 bye bye my dear🍓

4:42 بعداز ظهر

پسندها (6)

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 مرداد 99 10:14
😂😂😂
دندونشم مباركش باشه😘
atefeh
پاسخ
😘