محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
وب خاطرات داداشیوب خاطرات داداشی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات داداشی :)

محمد حسین عزیزم این صفحه رو میزنم تا وقتی بزرگ شدی شاهد رشد خودت و احساسات من بشی یه هدیه کوچولو از طرف خواهری:)

مرور عکس ها

1399/3/20 23:26
نویسنده : atefeh
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقا قشنگه الان توی بقلم نشستی و من دارم برات مینویسم و داعم خودتو تکون میدی و میگی ماماماما بابابابا

اینجا فکر کنم5ماهت بود و شب تولد حضرت زینب بود که بابا کیک گرفت و رفتیم خونه عمه جون و انقدرر گریه کردی و بداخلاق بودی که نتونستیم عکس خیلی قشنگی ازت ثبت کنیم😘

 

اینم عکس 3ماهگیت که البته ادیت نخورده

اینجا بابا رفته بود مشهد و دو سه روز ندیده بودیش وقتی از در اومد تو اینجوری براش خندیدی و کلی زوق کردی😍

اینجاهم 5ماهگیت و اولین باری که بابا رفته بود فروشگاه و با زوق برات اینارو خریده بود که باهاشون بازی کنی و بخوریشون که البته زحمت خوردنشون با منو مامان و خواهر بزرگه بود😀

اینجا بقلت کردم و باهم رفتیم سوپر مارکت و برات این بادکنکو خریدم که البته دو روز بیشتر زنده نموند

راستی توی سوپری دستتو دراز کردی تا یه بیسکوییت شوکولاتی رو برداری😍

اونم لباسات که تا اومدیم توی خونه در اوردم و پخش کردم اون وسط و جیغ مامانو به جون خریدم که نریز اون وسط لباساشو😐

و اینم عکس ولنتاینت😜

اینجام برای اولین بار رفتی مشهد و مارو وادار کردی که ببریمت سرویس بهداشتی😀

ساعت 11:26 شب

پسندها (7)

نظرات (3)


20 خرداد 99 23:28
چه خواهرگل ومهربونی...😘😘😘
atefeh
پاسخ
ای بابا شرمندم نکنین😉🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
22 خرداد 99 4:19
هزار ماشالله ب گل پسرمون
خدا حفظش کنه😘
atefeh
پاسخ
مرسییی سلامت باشین😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
12 تیر 99 9:37
خوش به حال داداشت كه خواهري مثل تو داره😘
atefeh
پاسخ
😘🌹🌸