محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
وب خاطرات داداشیوب خاطرات داداشی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات داداشی :)

محمد حسین عزیزم این صفحه رو میزنم تا وقتی بزرگ شدی شاهد رشد خودت و احساسات من بشی یه هدیه کوچولو از طرف خواهری:)

داداش کوچولو

1399/4/4 0:18
نویسنده : atefeh
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلو گلابم سلام قشنگم 

باورت میشه فردا امتحان ریاضی دارم مامان و باباهم تورو برداشتنو رفتن خونه ی عمه جون که مثلا من درس بخونم انوقت من اومدم عکسای نوزادیتو نگاه میکنم(البته تو تایم استراحت مثلا😐😀)

این کف پات😐😂مامان بعضی وقتا جوراباتو در میاره میگه وای مثل مردا پاهاش بو میده بعد کلی میخندیم😂

اینجام شاید 4ماهت بود از حمام اومده بودی😋

الهی برات بمیرم اوایل کرونا 6ماهت بود بعد سرما خوردی از بابا و جالبیش اینجاست عطسه کردی تو صورت خواهر بزرگه و مریض شد😐😂

درست مثل ادم بزرگا سرفه های خشک میکردی با ناله گریه میکردی چشمات پر از اشک میشد ابریزش بینی داشتی و از همه مهمتر انقدررررر اروم و مضلوم شده بودی که حتی صداتم گرفته بود و چنذبار اشک منو خواهر بزرگه و مامان و بابا نزدیک بود دربیاد برای کرونا بیرونم نمیتونستیم ببریمت منو بابا فرداش رفتیم دکتر اطفال علاعمتو گفتیم که برات دارو بنویسه انقدر اقاعه با تعجب نگامون میکرد😍

اینم تقریبا تنها عکسی که از اون چند روز دارم

ایشالله تو و همه نی نی ها همیشهههه سالم باشین🌟

 

راستی اسم این پستو گذاشتم داداش کوچولو چون چند روز پیش یه لالایی شبکه پویا گذاشت که خیلی اتفاقی برات گداشتیم و انقدر دوستش داشتی که باهاش خوابت برد مامانم منو صدا کرد بیا اینو گوش کن انقدررر قشنگ و احساسی و وصف حال من بود که گریم گرفت و از ته دل خداروشکر کردم برای داشتنت😍

 

خدا حفظ کنه همه ی نی نی هارو 🌼

 

ستاره اومد تو آسمونا
داداش کوچولو خوابیده حالا
داره می خنده ، تو خوابش داداش
شاید فرشته ، می خونه براش

لالایی ، لالا لالا ، لالایی

آهای فرشته، چه مهربونی
کاشکی که بشه، اینجا بمونی
مامان خسته شد، خوابیده حالا
تو بازم بخون، لالای لالا

 

12:17💞

پسندها (7)

نظرات (3)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
4 تیر 99 0:32
ای جانم گل پسر دوست داشتنی😍😍😍😍😍😍
اگه دوست داشتین به وبم سر بزنید
atefeh
پاسخ
حتما😍🌷
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
4 تیر 99 1:51
خوشبحال داداشی چ خواهر مهربونی داره

حتما بزرگ که بشه کلی هواتو داره😘
atefeh
پاسخ
مرسی 😍ایشالله😢 واقعا امیدوارم متوجه بشه چقدر برام ارزشمنده🌸😊
千.𝓏千.𝓏
5 تیر 99 7:58
خدا حفظش کنه الهی . واقع هم مردی شده واسه شدش 😍😇😇