محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
وب خاطرات داداشیوب خاطرات داداشی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات داداشی :)

محمد حسین عزیزم این صفحه رو میزنم تا وقتی بزرگ شدی شاهد رشد خودت و احساسات من بشی یه هدیه کوچولو از طرف خواهری:)

!!! new photo

1399/4/11 12:07
نویسنده : atefeh
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق دلم

محمدحسین جدیدا صبح ها وقتی از خواب بیدار میشی بقلت میکنم میگم سلام اقا قشنگه😍 شما چشماتو باز کردی صبح شد نبندی چشاتو دوباره شب بشه😊☀️

 

اینم جدیدترین عکسات😀

8ماهگیت گذشت عزیزم ولی کلی هپیییی ایشالله 180 ساله بشی😘

اینم شیطونیات😂

الهی قربونت برم اینجا خوب نیوفتادی 😘ولی اشکال نداره ما ادم بزرگام گاهی بد میوفتیم دیگه😁

پشت صحنه:

اینجام فک کنم از کاشان داشتیم میومدیم😍🍓

اخ اینم از بازیایی که بابا باهات انجام میده😂گوریل انگوری ابجی😂🍓

انقدر بابا این عکستو دوس داره که گذاشته بک گراندش😘

و دیگه از حالو هوای این روزا باید بگم کلی اذیت میکنی با اسباب بازیاتم مشغول نمیشی فقط عاشق چیزای خطرناکی😐برق و سیم و سه راهیو شارژ و برس و لوازم ارایش مامانو قاشق و چنگال و...

اخ راستی یادم نره چند روز پیش یکی از دکمه های کیبرد لب تاب خواهر بزرگرو کندی ماهم نشسته بودیم با تعجب به هم نگاه میکردیم میگفتیم اخه چجوری😐😂

دیگه جدیدا انقدر بد غذا شدی فقط نون سنگک توی چایی شیرین تقریبا خیلی دوس داری😐

 

فعلا همین😊

وزن:9

ساعت خواب: 2 شب و 6 عصر

خوراکی های مورد علاقه: موز.انبه.بستنی.طالبی.بیسکوییت مادر.سیب زمینی گاهی اوقات

خوراکی های دوست نداشتنی: بلدرچین.چیزای ترش.سوپای خیلی شل.ترکیب انبه و شیرم دوست نداری فک کنم

عادت های بامزه: گاهی صورتتو ناز میکنیم خوابت میبره اینم از ابداعات خواهر بزرگس.مامانو بقل کنیم میایی طرفمون خودتو از مامان بالا میکشی . میایی پشت در اتاقا اگر بسته باشه نق میزنی میگی ماما یعنی باز کن بعد درو باز میکنم میگم بفرمایین انقدر زوق میکنی😍

بازی های مورد علاقه:اب بازی خیلییی دوست داری.یه سوت سبز پیدا کردی از وسایل من به زور از دستت گاهی میکشیم.توی سینی بشینی ما بکشیم .امپراطور بازی(این ابداع خودمه تورو میکنم امپراطور بعد خودم میگم عالیجنابااا سرورااا چوااا بعد تو قهقهه میزنی)

کلماتی که میفهمی:ماما.نام نام(خوراکی). نه .بیا.لالا.قربون صدقه هارم متوجه میشی.بابا

 

ساعت12:07 ظهر😪

پسندها (6)

نظرات (3)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
11 تیر 99 12:52
شما با افتخاااااااار دنبال شدين ممنون ميشم وبلاگ منو هم دنبال كنين

11 تیر 99 17:30
سلام  وبلاگ خوشگلتون رو دنبال کردم،خوشحال میشم دنبالم کنین😘😘😘😊 ممنون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 تیر 99 11:54
چ عکسای خوشگلی
خدا حفظش کنه
atefeh
پاسخ
سلامت باشین ممنون🌺