محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
وب خاطرات داداشیوب خاطرات داداشی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات داداشی :)

محمد حسین عزیزم این صفحه رو میزنم تا وقتی بزرگ شدی شاهد رشد خودت و احساسات من بشی یه هدیه کوچولو از طرف خواهری:)

این مدت چه کردی!!!

1399/10/24 16:11
نویسنده : atefeh
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت

محمدحسین دوست داشتم تک تک لحظات رو ثبت کنم مثل اولین قدمت اولین غذا خوردنت و... ولی نشد😢

سرم انقدر شلوغ بود و ماشالله انقدر پر انرژی هستی که فرصت نزاشتی🌺

پس خلاصه هرچی یادمه میگم

تقریبا 11ماهگی راه افتادی

5ماهگی غذا خوردنت رو شروع کردیم اونم با حریره بادام که احتمالا عکسش رو گذاشتم

دندونت کی درومد؟

اولیش و دومیش یعنی دوتا دندون پایینت تقریبا 8ماهگی فکر کنم

در حال حاظرم که 1سال سه ماهته ماشالله 4تا دندون داری

بچه خوب و حرف گوش کنی هستی ولی بعضی وقتا لجباز میشی مخصوصا وقتی دعوات میکنم

به دستشویی خیلی علاقه داری تا ما میریم گریه میکنی تا حدی که گاهی بقلت میکنم میبرمت توی دستشویی میگم ببین این ایینه هست این مسواک  تا 3روز پیش که بردمت خندیدی گفت اینه جیش اب

و من دیگر هیچ من مردم همونجا😂😍

دیگه اینکه غذا نمیخوری😭

بعضی وقتاهم با مامان و خواهر بزرگه میریم پیاده روی

اخ اینو یادم نره یکبار گفته ابجی

و من چقدر خوشبختم که دقیقا فیلمش رو دارم چون بعد از اون دیگه واضح نگفتی

و هنوزم مارو صدا میگنی ابی

گاهی حتی به من میگی بابا

از  بین خوراکی هام عاشق اناری و تی تاب

و اینکه اگر لپ تاپ ببینی سریع میشینی روی مانیتورش یا دکمه هاش رو میکنی بعد از لپ تاپ خواهر بزرگه سر لپ تاپ منم این بلارو اوردی متاسفانه

و اینکه الان منو خواهر بزرگه اومدیم کتابخونه و موقع اومدن انقدر گریه کردی که بغضم گرفت و وقتی رسیدیم یکم که گذشت انقدر دلم برات تنگ شد که شروع کردم نوشتن برات

دیگه میندازنمون بیرون از صدای کیبرد

پس من رفتم بقیش برای بعد😍

اینم عکس 3ماه پیش که رفتیم دستجرد با عمه جون

 و چقدر شما خوشحال بودی😉

پسندها (7)

نظرات (4)

千.𝓏千.𝓏
24 دی 99 16:14
وایییییی خدای من چه بزرگ شده .
آقاییی شده برای خودش 😍😍😍😍😍
atefeh
پاسخ
مرسیی😍
RayaRaya
24 دی 99 16:33
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
atefeh
پاسخ
حتما
 
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 دی 99 15:16
ماشاالله خدا حفظشون کنه
atefeh
پاسخ
سلامت باشید😍
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
15 بهمن 99 5:53
🤩 ماشاءالله
atefeh
پاسخ
😍